петък, 8 май 2009 г.

Синя рецепта срещу главоболие

Боли ли ви главата, когато работите? Боли ли ви, когато гледате телевизия? Боли ли ви, когато децата тичат и викат наоколо? И мен ме боли и ми се иска да се свра под възглавницата, на тъмно и тихо и да не изляза от там! Но няма как, и за това си давам добри съвети - като Алиса - и пак като нея, обикновено не ги спазвам. Само че главата ми ще се пръсне, и се налага да направя нещо. Само че какво?

Мога да ида до аптеката и да си купя Беналгин или Ибудолор, понеже го рекламират, но май вече не ги продават без рецепта, а и аптекарката е вечно ужасно дръпната. Само като й видя киселата физиономия, че й влизам в аптеката и заради мен ще трябва да работи, направо ми се отщява, а и главата ме заболява само още повече.

Може би мога да ида при джипито, но сега е петък вечер и тя си е тръгнала. Ще трябва да ида при "дежурните", а при тях дори със счупена глава няма да стъпя, защото първо ще трябва да чакам в мизерната чакалня някой да се събуди ("дежурните" винаги спят), ще се събудят само за да ми викат защо не си нося здравната книжка, после ще ми дадат аспирин и в най-добрия случай ще ме пратят в Пирогов, а там с главоболие не се ходи, че може направо да ти отрежат главата.

Стих се (ох... от сещането боли!) ще питам GOOGLE! Google каза: "при борбата с главоболието: преди да се заемете с нея, отстранете всякакви дразнители на зрението, слуха и най-вече психиката.".


Готово! О, колко просто било!
И колко хубаво!

Няма коментари :

Публикуване на коментар