вторник, 28 юли 2009 г.

Шест неща, които ме правят щастлива

Щом е рекъл Комитата, ще разказвам и аз.

1. Кафе в OMV с Асен на път за работа. Нашите няколко откраднати минути от забързания ден.

2. Розите, особено сините. Радост за окото е всяка истинска роза - и единствената червена роза, подарена в специален момент, и розите нацъфтели покрай прашните софийски улици. Когато освен вдъхновение, намеря и малко време, правя рози от моделин или от захар.

3. Да хвана за ръка Асен, точно както го държах януари 1997 на барикатите, и да продължим по пътя, по който от тогава вървим заедно.

4. Смехът на Руми и Ради, който се носи от детската стая, без да знам за какво.

5. Спокойните вечери на задния двор, когато разбирам, че точно тогава, точно с тези хора и точно там ми е мястото.

6. Да се пресегна на вечеря, след дълъг и уморителен ден, през масата и да хвана ръчичката на малкия ми син, той да хване кака си, тя да подаде ръчичка на татко си и ние с него да затворим нашия малък семеен кръг и за мъничко да помълчим, хванати за ръце.

Бърди, Албена, Валери, Тони, Иво и Юрий ваш ред е.

3 коментара :

  1. 1. Събуждането от галещите ме по лицето слънчеви лъчи.
    2. Кафето с някой "откраднат" бонбон
    под "мутиралата" палма в лабораторията с колегите, които обичам.
    3. Да вляза в залата на студетите и те екзалтирано да ме приветстват, да се научат на това от което имат нужда за да станат добри лекари, а после да се полигавят по детски.
    4. Изписването на новородено срещу прозореца ми и щастливия, уплашен и непохватен татко, който не занае как да го държи.
    5. Целувката на момичето, което обожавам и думичките и "ти си моя малък принц."
    6. Когато цъкна из фейсбук и поразгледам приятелите си усещането, че те са добри хора и понякога вместо своите емоции трябва да слушам техния разум.

    ОтговорИзтриване
  2. Номер 4 на Спок много ми хареса :)))))

    ОтговорИзтриване