неделя, 9 януари 2011 г.

Фандъкова защити заместника си от ДС

Честно да си кажа, не съм от хората, които спорят с телевизора. Причината е основно една - гледам да не гледам много телевизия - не ми понася. Да се спори аргументирано и убедително е изкуство. Обичам да споря със съпруга си, което хич не е лесно. Заради това и куп подобни неща с гордост съм точно негова съпруга. Децата ми спорят с всички за всичко - малко е шумно, но нищо, нека се упражняват! Имам и група приятели, с които споря заради предизвикателството да победи човек в спор с тях. Телевизорът просто не ми е интересен. Виж, новини гледам и чета. Но с новините не споря, от тях просто побеснявам! А от политическите предавания - да не говорим...


Днес г-жа Фандъкова, по настоящем кмет на София, се яви в едно такова политическо предаване и ми разтресе спокойния съботен следобед, като публично защити пред Светла Петрова в "Сеизмограф" заместника си от ДС Минко Герджиков. За абсудността на аргументите й дори не си струва да се говори. Как не я беше срам! Мен ме хвана срам.


Надявам се в най-скоро време ДСБ да се разграничи от нея и това управление на ГЕРБ.

Няма коментари :

Публикуване на коментар