понеделник, 4 май 2009 г.

Бойкот на предателите!

Днес СДС изключи предателите. ВРЕМЕ беше! Криворазбрана демократичност е да търпиш хора, които активно работят против каузата ти в редиците си. Но за на мен това наказание не е достатъчно! Не стига, че осем години всякакви некадърни комунистически отрочета от БСП и изперкали обикновени доносници от ДПС ни правят на идиоти, като провалят европейското ни членство, превръщат ни в най-бедната и най-корумпирана държава в този край на света, а се обявяват за завидно успешно управление, а сега и самият бивш председател на СДС се включи в играта им на подменяне на реалността с пропаганда. Срещу БСП и ДПС има лек - избори! Там ще ги бием, така както само ние можем!

А предателите нека ударим по най-чуствителното място - джоба. Обявявам бойкот на предателите! Бойкот на кафето "Спетема"!

2 коментара :

  1. Никога не съм харесвала СПЕТЕМА кафе !!!! , и никога не съм вярвала на Пламен Юруков. Самият факт ,че се появяваше толкова често телевизията , ме караше да си мисля ,че има нешто гнило- така,че не съм изненадана .ЩЕ ЛАСУВАМ ЗА КОСТОВ!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Трябва ни обществена нетърпимост към предателите, към крадците, лъжците, убийците, прелюбодейците. Трябва ни обществена чуствителност към безобразията, несправедливостите, безчестията. И все от някъде трябва да се започне.

    ОтговорИзтриване